Datum poslední modifikace: 1.2.2006
Na první přednášce bude oznámeno, že se máte seskupit do pracovních týmů po osmi až devíti členech. Do pondělí 20. února 2006, za každý ustanovený tým jeden jeho člen, oznámí emailem Kreslíkové (subject: rps <jméno týmu>):
Ti z vás, kteří nebudou v žádném týmu do 22.3., budou seskupeni do týmů dle uvážení.
Názvy týmů - jakkoli je dobré mít poutavý název, doporučuji vám být uvážliví ve výběru jména pro tým, neboť i podle něj (a při prvním setkání zejména podle něj) vás může zákazník hodnotit - a jak známo, první dojem je velmi důležitý. Citát: "Od firmy Chiméra bych si software tedy rozhodně nekoupil". Pokud bude mít učitel výhrady k názvu týmu, oznámí to vedoucímu týmu a název bude nutno změnit.
Během semestru budete při práci na projektu postupně procházet celý cyklus vývoje softwaru a odevzdávat příslušné dokumenty. Proto bych vám doporučovala, abyste v týmu měli členy schopné nejen pro kódování, ale také pro vyjasňování požadavků se zákazníkem, analýzu, návrh programu, návrh testovacích případů a provádění testů, psaní rozličné dokumentace, a také alespoň jednoho "tahouna", který vás bude pobízet k práci.
Jak je popsáno v systému hodnocení, každý člen týmu bude mít na zodpovědnost provedení jedné fáze/dokumentů během projektu - doporučuji domluvit se předem a počítat s tím včas.
Během práce se budete potřebovat setkávat s vaším zákazníkem (tím, kdo téma projektu zadal a kdo od vás bude přebírat program), s učitelem, aby mohl sledovat váš postup na projektu (v kontrolních bodech projektu), řešit nejasnosti a také jako tým (budete potřebovat domlouvat postupy). Po dohodě s asistentem si může pro schůzky týmu blokovat místnost.
www stránku týmu podobného projektu můžete najít pro inspiraci zde.
Řízení projektů systémů založených na počítačích