Jednoduchá grafická knihovna pro výuku programování

Návrh zadání

Navrhněte a implementujte jednoduchou knihovnu pro jazyk C vhodnou pro výukové účely. Měla by obsahovat několik typů rozhraní, minimálně tzv. želví grafiku a základní grafické primitivy (bod, čáru, práci s barvami, tisk textu). Knihovna musí fungovat v Linuxu a ve Windows a bez složité inicializace musí umět otevřít grafické okno zadaných rozměrů, kreslit do něj, případně nakreslený výsledek sejmout a uložit do souboru ve vhodném formátu.

Klíčová slova

Algoritmy, grafika, jazyk C

Implementační jazyk

C99

Požadované znalosti

Programování v jazyku C, práce s grafikou.

Obtížnost

Vhodné zejména jako bakalářský projekt.


Autor: David Martinek. Poslední modifikace: 28. February 2006. Pokud v tomto dokumentu narazíte na chybu, dejte mi prosím vědět.