HaxeMaps / QuadTree

map.QuadTree - třída implementující strukturu QuadTree, která slouží k rychlému vyhledávání bodů v prostoru

1. Metody

  • QuadTree()

    Konstruktor vytvářející instanci třídy QuadTree

  • clear()

    Odstraní veškerý obsah.

  • push(x:Float, y:Float, data:Dynamic)

    Zaindexuje data spjatá se souřadnicemi (X,Y). Parametr data může být objekt libovolného typu. Implementace QuadTree dovoluje asociovat více dat s jedním bodem (X,Y).

  • remove(x:Float, y:Float, data:Dynamic) : Bool

    Tato metoda je opakem metody push a provede odstranění dat spojených s bodem (X,Y).

  • getData(minx:Float, miny:Float, maxx:Float, maxy:Float) : Array<QuadData>

    Metoda vrací seznam datových bodů, které se nachází v boxu daném parametry minx,miny,maxx,maxy. Pokud zadání nevyhovuje žádný z bodů, je vrácen prázdný seznam.

  • getFilteredData(minx:Float, miny:Float, maxx:Float, maxy:Float, filter:QuadData->Bool) : Array<QuadData>

    Metoda vrací seznam datových bodů, které se nachází v boxu daném parametry minx,miny,maxx,maxy a které navíc vyhovují danému filtru. Parametr filter definuje funkci, která vrací hodnotu true pro ty datové body, které mají být použity a vráceny na výstup.

    Pokud zadání nevyhovuje žádný z bodů, je vrácen prázdný seznam.

2. Závislosti

map.QuadData - struktura obsahující tři pole

  • x:Float - souřadnice X

  • y:Float - souřadnice Y

  • data:Dynamic - uživatelská data

Zobrazeno: 1561x Naposledy: 3.4.2024 22:35:46