map.QuadTree - třída implementující strukturu QuadTree, která slouží k rychlému vyhledávání bodů v prostoru
QuadTree()
Konstruktor vytvářející instanci třídy QuadTree
clear()
Odstraní veškerý obsah.
push(x:Float, y:Float, data:Dynamic)
Zaindexuje data spjatá se souřadnicemi (X,Y). Parametr data může být objekt libovolného typu. Implementace QuadTree dovoluje asociovat více dat s jedním bodem (X,Y).
remove(x:Float, y:Float, data:Dynamic) : Bool
Tato metoda je opakem metody push
a provede odstranění dat spojených s bodem (X,Y).
getData(minx:Float, miny:Float, maxx:Float, maxy:Float) : Array<QuadData>
Metoda vrací seznam datových bodů, které se nachází v boxu daném parametry minx,miny,maxx,maxy. Pokud zadání nevyhovuje žádný z bodů, je vrácen prázdný seznam.
getFilteredData(minx:Float, miny:Float, maxx:Float, maxy:Float, filter:QuadData->Bool) : Array<QuadData>
Metoda vrací seznam datových bodů, které se nachází v boxu daném parametry minx,miny,maxx,maxy a které navíc vyhovují danému filtru. Parametr filter definuje funkci, která vrací hodnotu true pro ty datové body, které mají být použity a vráceny na výstup.
Pokud zadání nevyhovuje žádný z bodů, je vrácen prázdný seznam.
map.QuadData - struktura obsahující tři pole
x:Float - souřadnice X
y:Float - souřadnice Y
data:Dynamic - uživatelská data