Detail publikace

Animated Particle Rendering in DSP and FPGA

HEROUT Adam a ZEMČÍK Pavel. Animated Particle Rendering in DSP and FPGA. In: SCCG 2004 Proceedings. Bratislava: Slovenská technická univerzita v Bratislavě, 2004, s. 237-242. ISBN 80-223-1918-X.
Název česky
Animované zobrazování částicových systémů v DSP a FPGA
Typ
článek ve sborníku konference
Jazyk
angličtina
Autoři
Abstrakt

V tomto článku je představen algoritmus pro zobrazování a animaci 3D scén složených z bodů pomocí čipu FPGA (Field-Programmable Gate Array) spojeného s procesorem DSP (Digital Signal Processing). Scény složené z bodů jsou množiny grafických dat (částic) umístěných v 3D prostoru; jedná se o relativně novou datovou strukturu, která se ukazuje jako výhodná a perspektivní pro různé aplikace počítačové grafiky. V článku je popsána architektura navrhovaného zobrazovacího systému a nový přístup pro animaci rozsáhlých sad 3D bodů.

Rok
2004
Strany
237-242
Sborník
SCCG 2004 Proceedings
Konference
Spring Conference on Computer Graphics, Budmerice, SK
ISBN
80-223-1918-X
Vydavatel
Slovenská technická univerzita v Bratislavě
Místo
Bratislava, SK
BibTeX
@INPROCEEDINGS{FITPUB7412,
   author = "Adam Herout and Pavel Zem\v{c}\'{i}k",
   title = "Animated Particle Rendering in DSP and FPGA",
   pages = "237--242",
   booktitle = "SCCG 2004 Proceedings",
   year = 2004,
   location = "Bratislava, SK",
   publisher = "Slovak University of Technology in Bratislava",
   ISBN = "80-223-1918-X",
   language = "english",
   url = "https://www.fit.vut.cz/research/publication/7412"
}
Nahoru