Zapojení umělé inteligence do příjmu tísňového volání

Název v angličtině:Employment of artificial intelligence into an emergency call reception
Hlavní řešitel:Černocký Jan
Spoluřešitelé:Diez Sánchez Mireia, Karafiát Martin, Matějka Pavel
Další řešitelé:Baskar Murali K., Landini Federico Nicolás
Agentura:Ministerstvo vnitra České republiky - Program bezpečnostního výzkumu ČR v letech 2015-2022 (BV III/1-VS)
Kód:VI20192022169
Zahájení:2019-07-04
Ukončení:2022-05-31
Klíčová slova:umělá inteligence, tísňové volání
Anotace:
Projekt je zaměřen na výzkum a vývoj technologií umělé inteligence (artificial intelligence, AI) pro automatizovaný příjem a zpracování tísňových volání v prostředí integrovaného záchranného systému pomocí hlasového chat-bota (HCHB).

Vaše IPv4 adresa: 3.81.28.94