Datum poslední modifikace: 3. 2. 2012
Na první přednášce bude oznámeno, že se máte seskupit do pracovních týmů podle tématu. Do pondělí 13. února 2012, za každý ustanovený tým jeden jeho člen, oznámí emailem Kreslíkové (subject: irp <jméno týmu>):
Ti z vás, kteří nebudou v žádném týmu přihlášeni do 27.2., budou seskupeni do týmů dle uvážení.
Názvy týmů - jakkoli je dobré mít poutavý název, doporučuji vám být uvážliví ve výběru jména pro tým, neboť i podle něj (a při prvním setkání zejména podle něj) vás může zákazník hodnotit - a jak známo, první dojem je velmi důležitý. Citát: "Od firmy Chiméra bych si žádný produkt tedy rozhodně nekoupil". Pokud bude mít učitel výhrady k názvu týmu, oznámí to vedoucímu týmu a název bude nutno změnit.
Během semestru budete při práci na projektu postupně zastávat různé role a odevzdávat příslušné dokumenty. Proto bych vám doporučovala, abyste si budovali tým podle schopností členů, co kdo umí podle činností, které budou v projektu potřebné a také alespoň jednoho "tahouna", který vás bude pobízet k práci.
Jak je popsáno v systému hodnocení, každý člen týmu bude mít na zodpovědnost provedení určité fáze (fází)/dokumentů během projektu - doporučuji domluvit se předem a počítat s tím včas.
Během práce se budete potřebovat setkávat s asistentem, aby mohl sledovat váš postup na projektu (v kontrolních bodech projektu), řešit nejasnosti a také jako tým (budete potřebovat domlouvat postupy). Po dohodě s asistentem (Květoňová) si můžete pro schůzky týmu (pravidelné/vybrané termíny), případně pro obhajoby projektu nechat zablokovat některou z učeben, kde bude ve vámi požadovaný čas volno A112, A113, E104, E105, D0207.
Řízení
projektů informačních systémů