Organizační záležitosti ohledně týmů

Datum poslední modifikace: 3. 2. 2012


Pracovní týmy

Ustanovení týmu

Na první přednášce bude oznámeno, že se máte seskupit do pracovních týmů podle tématu. Do pondělí 13. února 2012za každý ustanovený tým jeden jeho člen, oznámí emailem Kreslíkové (subject: irp <jméno týmu>):

  1. Zvolené téma,
  2. název týmu, např. "PublishingTeam" (pokud bude uvedena nějaká zkratka/logo, uveďte její vysvětlení co znamená) a jméno vedoucího týmu,
  3. složení týmu s uvedením příjmení (podle abecedy), jméno, login !! v tomto pořadí !!.
Na základě tohoto oznámení budou v IS FIT přihlášeni členové týmu na zvolené téma učitelem. Pokud se někteří studenti do 13. 2. nestihnou zařadit do některého týmu nebo některý tým nebude mít plný počet členů, budou se studenti přihlašovat na projekt do týmů (kde zbylo místo) v IS samostatně od 14. 2. do 27. 2.

Upozornění :

Ti z vás, kteří nebudou v žádném týmu přihlášeni do 27.2., budou seskupeni do týmů dle uvážení.

Názvy týmů - jakkoli je dobré mít poutavý název, doporučuji vám být uvážliví ve výběru jména pro tým, neboť i podle něj (a při prvním setkání zejména podle něj) vás může zákazník hodnotit - a jak známo, první dojem je velmi důležitý. Citát: "Od firmy Chiméra bych si žádný produkt tedy rozhodně nekoupil". Pokud bude mít učitel výhrady k názvu týmu, oznámí to vedoucímu týmu a název bude nutno změnit.

Složení týmů

Během semestru budete při práci na projektu postupně zastávat různé role a odevzdávat příslušné dokumenty. Proto bych vám doporučovala, abyste si budovali tým podle schopností členů, co kdo umí podle činností, které budou v projektu potřebné a také alespoň jednoho "tahouna", který vás bude pobízet k práci.

Manažeři fází

Jak je popsáno v systému hodnocení, každý člen týmu bude mít na zodpovědnost provedení určité fáze (fází)/dokumentů během projektu - doporučuji domluvit se předem a počítat s tím včas. 

Schůzky 

Během práce se budete potřebovat setkávat s asistentem, aby mohl sledovat váš postup na projektu (v kontrolních bodech projektu), řešit nejasnosti a také jako tým (budete potřebovat domlouvat postupy). Po dohodě s asistentem (Květoňovási můžete pro schůzky týmu (pravidelné/vybrané termíny), případně pro obhajoby projektu nechat zablokovat některou z učeben, kde bude ve vámi požadovaný čas volno A112, A113, E104, E105, D0207.


Řízení projektů informačních systémů