Simulační knihovna pro Javu

Návrh zadání

Reimplementace simulační knihovny Simlib/C++ v Javě, respektive lze se jí inspirovat. Časově kritické operace lze vytvořit pomocí nativních funkcí v jazyce C. Vzhledem k velikosti jej lze rozdělit na několik dílčích projektů, jejichž řešitelé mohou na řešení spolupracovat (ale rozhodně to není podmínkou):

Klíčová slova

Modelování, simulace.

Implementační jazyk

Java, C, C++, nativní metody v Javě

Požadované znalosti a schopnosti

Znalost algoritmizace a datových struktur, hravost, chuť poznávat nové věci. Pokud si projekt zapíšete ve 3. ročníku, lze jej výhodně skloubit s předmětem Modelování a simulace.

Obtížnost

Vhodné pro BP i DP. Dá se dobře navazovat. Vhodné i pro kolektivy řešitelů. S tímhto projektem rozhodně nehrozí, že by oponenti snižovali známku za přílišnou trivialitu. V celém projektu se dají najít jednodušší i složitější oblasti.

Téma přímo vybízí k vytvoření tvůrčí skupiny několika lidí. Podle zkušeností jsou takovéto tvůrčí skupiny pro všechny zúčastněné velmi inspirativní a přínosné.


Autor: David Martinek. Poslední modifikace: 4. October 2006. Pokud v tomto dokumentu narazíte na chybu, dejte mi prosím vědět.