Jednoduchá grafická knihovna pro výuku programování

Návrh zadání

Navrhnete a implementujte jednoduchou knihovnu pro jazyk C vhodnou pro výukové úcely. Mela by obsahovat nekolik typu rozhraní, minimálne tzv. zelví grafiku a základní grafické primitivy (bod, cáru, práci s barvami, tisk textu). Knihovna musí fungovat v Linuxu a ve Windows a bez slozité inicializace musí umet otevrít grafické okno zadaných rozmeru, kreslit do nej, prípadne nakreslený výsledek sejmout a ulozit do souboru ve vhodném formátu.

Klícová slova

Algoritmy, grafika, jazyk C

Implementacní jazyk

C99

Pozadované znalosti

Programování v jazyku C, práce s grafikou.

Obtíznost

Vhodné zejména jako bakalárský projekt.


Autor: David Martinek. Poslední modifikace: 28. February 2006. Pokud v tomto dokumentu narazíte na chybu, dejte mi prosím vedet.